Pályázat

Mikro- kis- és középvállalkozások technológiai korszerűsítése célú Hitelprogram keretében

  • a kedvezményezett neve: VD Dekor Kft.
  • a projekt címe: Forgóeszköz finanszírozása a VD Dekor Kft-nél
  • a szerződött támogatás összege: 31.000.000 Ft
  • a támogatás visszatérítésének mértéke (%-ban): 100 %
  • a projekt tartalmának bemutatása:

A VD DEKOR Kft. a hitelprogram keretében befolyt összeget a működési költségek finanszírozására kívánja fordítani, így többek között alapanyagok, áruk és készletek beszerzési költségeinek, valamint a személyi jellegű költségek fedezésére.

A kölcsön felhasználásához kapcsolódó megvalósítási hely a következő: 4031 Debrecen, Balmazújvárosi út 10.
A projekt befejezési dátuma: 2027.11.15.
projekt azonosító száma: GINOP-8.3.5-18/B

Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások fejlesztése a VD Dekor Kft-nél
a kedvezményezett neve: VD Dekor Kft.

a projekt címe: Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások fejlesztése a VD Dekor Kft-nél

a szerződött támogatás összege: 5.450.000 Ft

a támogatás mértéke (%-ban): 40 %

a projekt tartalmának bemutatása:

A VD DEKOR Kft. 2014.03.12-én jött létre Vámosi Róbert 100% tulajdonában lévő gazdasági társaság. A cég már egy 8 éve felépített piacon vette át, a V-Design 2000 Bt. munkásságát, amelyet szintén Vámosi Róbert alapított. A V-Design 2000 Bt. 2006 óta működik Debrecenben, s ez idő alatt kivívta a szakma tiszteletét és a megrendelőink bizalmát. Elértük azt a határt, ami esetében jobbnak láttuk 2014-ben egy másik társasági formában tovább fejleszteni a céget, erre jött létre a VD DEKOR KFT. Azzal a céllal alakultunk, hogy ki tudjuk elégíteni ügyfeleink arculati megjelenésével kapcsolatos igényeit, de már nem csak a megye határon belül, hanem az egész ország területén és határon túl is. Célunk még, a 2006 óta felállított szakmai és megrendelői minőségi elvárásoknak megfelelni, magasabb szintre emelni azt. A folyamatos fejlődés, az igényes munka készítése, ügyfeleink igényeinek nyomon követése mindig meghatározó számunkra. Erre több újítást is bevezettünk, főleg szerkezeti szinten, de ennek a folyamata zajlik a többi területen is. Cégekre szabott eredeti, kreatív megoldásokat kínálunk a következő területeken. -grafikai tervezés akár teljes arculat kialakítása, dekoráció minden területen (pl. épület, autó), -nyomdai kivitelezés a névjegykártyától a katalógusig, -web design ami elengedhetetlen manapság. Ügyfeleink az ország minden részéről tevődnek össze, amiből adódóan fontosnak tartjuk a mobilitást, alkalmazkodást, rugalmasságot. Elengedhetetlen, hogy mindig versenyképesek tudjunk maradni, ezért a beruházásra komoly figyelmet fordítunk. Modern eszközeink és továbbképzéseken elsajátított technikák segítik a munkánkat. Cégünk minden munkatársa ügyfélorientált, ezért fontosnak tartjuk és mindent megteszünk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek és elképzeléseiknek megfeleljünk

A fejlesztés célja komplex infokommunikációs rendszerek bevezetés a VD Dekor Kft-nél, amely elősegíti a cég hatékonyabb működését. A költségek között szerepelő tételek az alábbi tevékenységek révén fejtik ki hatásukat: 1. Helyben telepített in-house (on-premise) szoftver megoldások: 1.1. CRM ügyfélkezelő szoftver: az üzleti partnerek adatainak rögzítésére szolgáló szoftver, ajánlatkészítő és nyomon követő modullal. A CRM folyamatok köre magában foglal minden olyan folyamatot, amely valamilyen formában köthető az ügyfelekkel való együttműködéshez, a meglévő ügyfelek kiszolgálásához, a nekik történő újraértékesítéshez vagy a potenciális ügyfelek megkereséséhez. 1.2. Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés szoftver: A HR gazdálkodásának megértéséhez a vállalati erőforrások rendszeréből kell kiindulni (pénz, termelés, emberi erőforrások, piac). Ezen erőforrások felhasználásával létrejön a vezetői közreműködéssel a termék, szolgáltatás. 1.3. Kontrolling és döntéstámogatás szoftver: ebben az esetben egy olyan szoftvert, szoftver-komponenst jelent, amely alkalmas arra, hogy segítse a kontrolling osztály munkatársainak vagy a cégvezetésnek a munkáját, optimalizálva a szükséges munkaerő ráfordítást, lehetővé tegye bizonyos munkafolyamatok automatizálását. 1.4. Beszerzés, logisztika szoftver: A beszerzési-logisztikai rendszer ebben az esetben egy olyan szoftvert, szoftver- komponenst jelent, amely alkalmas arra, hogy segítse a beszerzési, logisztikai feladatokat ellátó munkatársak munkáját, optimalizálva a szükséges munkaerő ráfordítást, valamint lehetővé tegye bizonyos munkafolyamatok automatizálását. 1.5. WorkFlow, munkafolyamat-irányítási rendszer: online feladatkezelő, feladatütemező szoftver, ticketing modullal, szabadságkezelő-táppénznyilvántartó rendszerrel. 1.6. E-irat (elektronikus iratkezelő) szoftver: Az elektronikus dokumentumkezelés lehetővé teszi, hogy a vállalkozás iratnyilvántartás rendezett és gyorsan visszakereshető legyen. Iratkezelő rendszerben a dokumentumkezelés teljes életciklusa menedzselhető, legyen szó akár véleményezésről, jóváhagyásról, a különféle dokumentumsablonok kezeléséről, a dokumentumverziók nyomon követhetőségéről vagy a jogosultságok kezeléséről. 1.7. Funkcionális célterületekhez kapcsolódó mobil technikát használó rsz.: Mobilalkalmazás segítségével a vállalat dolgozói helytől és időtől függetlenül, bárhonnan elérhetik a munkájukhoz szükséges adatokat, információkat, dokumentumokat. 2. Felhő alapú szoftver megoldások: 2.1. Táv- és csoportmunka rendszer: feladata a tudás, az információ, az adatok és dokumentumok kollektív megosztásának a támogatása. 2.2. Internetes megjelenés (vállalati portál): céljai a marketing és értékesítési tevékenység, illetve az ügyfélkapcsolat kezelés támogatása. 2.3. Tudásmenedzsment rendszer: a vállalatban felhalmozott tudás strukturálása. A hardver eszközök ezen szoftverek működését teszik lehetővé. A nyilvánosság költségelemek biztosítják a projekt nyilvánosságát.

A tervezett fejlesztés három pilléren nyugszik. Egyrészről tervezünk Helyben telepített in-house (on-premise) szoftver megoldások telepítését; Felhő alapú szoftver megoldások telepítését valamint ezen szoftverek hatékonyabb üzemeltetéséhez kapcsolódó hardver beszerzést. 1.1.) CRM ügyfélkezelő szoftver fontosabb funkciói: – Ügyfélnyilvántartó modul: ügyfelek adatainak nyilvántartása, ügyféladatok – ügyfél törzsadatok kezelése -Adatkapcsolati modul – Jogosultságkezelés – online ajánlatkészítés kialakítása – értékesítési folyamatok támogatása 1.2. Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés szoftver funkciói: – Humán stratégia készítése, felügyelete – Toborzás, kiválasztás – Bevezetés, betanítás -Személyzetfejlesztés – Teljesítményértékelés 1.3. Kontrolling és döntéstámogatás szoftver funkciói: – mértékegységek kezelése – tényadatok folyamatos vezetése, betöltésénel lehetősége – modellek készítése 1.4. Beszerzés, logisztika szoftver funkciói: – cikkcsoportosítás, cikktörzs kezelés -sarzs– és gyártási számok kezelése – több raktár kezelése – készletszint figyelés – visszárú– és selejt kezelés 1.5. WorkFlow, munkafolyamat-irányítási rendszer funkciói: – jogosultságkezelés – munkafolyamatok kezelése, rögzítése sablonok alapján is – ad-hoc munkafolyamatok kezelése -munkafolyamatok kezelése – munkacsoportok létrehozása, kialakítása 1.6. E-irat (elektronikus iratkezelő) szoftver funkciói: – Iratkezelő modul -Ügyfélnyilvántartó modul – Dolgozónyilvántartó modul – iratnyilvántartó modul – dokumentum sablonok nyilvántartása – iratokat, dokumentumokat összekapcsolás lehetősége 1.7. Funkcionális célterületekhez kapcsolódó mobil technikát használó rsz. funkciói: – jogosultság kezelés – belső és külső kommunikáció támogatása – megfeleltetés hazai és nemzetközi 2. Felhő alapú szoftver megoldások: 2.1. Táv- és csoportmunka rendszer: -biztonságos távoli elérés – jogosultságkezelés – szabályrendszeren alapuló vállalati munkafolyamatok definiálása – folyamatleltár, folyamattérkép készítése 2.2. Internetes megjelenés (vállalati portál): Cég alapadatok szerepeltetése a portálon. Célja a bizalom növelése a partnerek felé, az adatok egyszerűbb elérhetőségének biztosítása. A cég jelenlegi honlapja a fejlesztő cég által tovább már nem bővíthető, ezért mind funkcionalitásában, mind grafikai megjelenésében a mai elvárásoknak megfelelően kívánunk egy teljesen új dinamikus CMS portált kialakítani. Az új honlap megjelenésében visszaadja a vállalkozás értékeit, szolgáltatásait, amely az aktuális piaci trendeknek is megfelel. Napjainkban egy honlap responsive vagyis a mobil eszközökre optimalizált kell legyen. A kereső optimalizálásra vonatkozóan is érdemes a honlapot kialakítani, mivel ez manapság igen fontos SEO (kereső marketing) szempontokat is tartalmaz. 2.3. Tudásmenedzsment rendszer: – csoporttagok közösen végzett munkáját, – strukturált dokumentumkezelés – hatékony keresés

A projekt befejezési dátuma: 2020.08.02.

projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00814